Ga naar inhoud

Klantenservice

Hoe blijft mijn eten gekoeld en vers?

Je krijgt jouw bestelling in speciale thermoboxen met koelelementen. Daarin blijft het eten 12 uur koud en vers. Het hoeft dus niet in de koelkast. 

Het vlees zit per soort in bakken en wordt geseald geleverd. Ook de salades zitten netjes gegarneerd en geseald in mooie bakjes. De sauzen leveren wij in handige knijpflessen. Kortom, je hoeft alleen maar de folie te verwijderen en je kan barbecueën.

De barbecue zal door de chauffeur bij aankomst in elkaar worden gezet en worden getest, zo weet je zeker dat alles werkt.

Hoe lang zijn mijn bestelde producten houdbaar?

Onze producten zijn altijd vers, want dat smaakt het allerlekkerst. De houdbaarheid van het eten is daardoor wel beperkt.

Handig om te weten:

  • Wij leveren jouw bestelling in speciale thermoboxen, je hoeft dus geen ruimte vrij te houden in je koelkast. Jouw bestelling blijft 12 uur lang vers gekoeld in deze thermoboxen.
  • Leg de producten nooit in de zon of in een warme ruimte.
  • Vries alleen vlees in als dit gekoeld is gebleven in de thermoboxen of in je eigen koelkast.
  • Sauzen en salades zijn beperkt houdbaar. We raden je aan deze niet in te vriezen.

Moet ik het stokbrood nog afbakken?

Het stokbrood is al vers afgebakken en komt rechtstreeks van de warme bakker. Klaar dus om heerlijk op te eten. Het wordt wel ingepakt in speciaal vers houd folie om de kwaliteit van het stokbrood te behouden.

Wil je de stokbroden lekker warm en knapperig hebben? Dan kan je deze natuurlijk nog even op de barbecue leggen of 3 minuutjes in de oven doen op 180 graden 

Wat is de kwaliteit van het vlees en de vis?

De Barbecue Boer heeft een samenwerking met een ambachtelijke slagerij en visboer. En dat proef je! Het vlees en vis is zeer kritisch door ons geselecteerd, speciaal voor de barbecue. Vervolgens kruiden en marineren wij het vlees en vis hoogstpersoonlijk. 

Altijd van hoge kwaliteit, heerlijk mals en uiterst vers.  Alles voor de beste smaakbeleving! 

Bekijk onze bbq pakketten hier.

Ik heb een klacht. Wat nu?

De Barbecue Boer doet zijn uiterste best om alles 100% goed voor je te regelen, perfectionisten als we zijn. Maar geloof het of niet, we zijn ook maar gewoon mensen. Dus heb je een klacht, dan horen we dat graag. Je kan ons bellen (0342 – 49 00 47) of mailen (info@debarbecueboer.nl). Wij zorgen dan voor een goede oplossing. 

Krijg je niet binnen een redelijke termijn een antwoord van ons? Of is onze oplossing niet aanvaardbaar voor je? Dan kun je een klacht indienen bij Webshop Keurmerk.