Ga naar inhoud

Let op! Wij zijn van maandag 23 december a.s. tot en met maandag 30 december a.s. volgeboekt. Wij kunnen voor deze datums geen bestellingen meer aannemen. 

Klantenservice

Ik wil een bestelling plaatsen voor vanavond, kan dat nog?

Helaas kunnen wij dit niet regelen, onze planning wordt een dag van te voren gemaakt hierdoor is het bestellen van een barbecue voor vanavond niet meer mogelijk.

Handig om te weten: bestel je vóór 23.59, dan leveren we overmorgen. Tenzij we zijn volgeboekt, dan laten we je dat weten. Het beste is om de bestelling minstens 3 dagen van tevoren door te geven. Ook dan geldt echter ‘vol=vol’. 

Met hoeveel personen moeten we minimaal zijn om een BBQ te kunnen boeken?

Je kan al vanaf 5 personen bij ons bestellen, inclusief kinderen. En dan maakt het niet uit wat je bij ons bestelt. Je kiest 1 pakket of combineert meerdere pakketten met elkaar. Start hier jouw barbecuefeestje.

Zijn de menu’s wel voldoende voor 1 persoon?

Goeie vraag. We krijgen die vaker. En ons antwoord is altijd een volmondig: ja. Voor een volwassene met een normaal eetpatroon is een menu ruim voldoende. We hebben de porties zorgvuldig afgestemd op basis van onze jarenlange kennis met groepen van zowel kleine als grotere eters. 

Bekijk hier onze barbecue pakketten.

Wanneer je toch niet helemaal zeker bent over de hoeveelheid is het altijd mogelijk om extra's bij te bestellen in je winkelmand!

Hoeveel barbecues krijg ik meegeleverd?

Per 28 personen krijg je één professionele barbecue op poten van ongeveer 65 x 50 cm. Natuurlijk inclusief gasfles. Start hier jouw barbecuefeest.

Wordt er een aparte barbecue geleverd bij Vegetarische BBQ, Halal BBQ en Allergeenvrije BBQ pakketten?

Nee, die leveren we er niet standaard bij. In plaats daarvan leveren we standaard altijd een aluminium schaaltje mee, zodat mensen gescheiden van de rest kunnen barbecueën. Bekijk hier al onze bbq pakketten.

Ik heb de bestelling gedaan. Kan ik nog wel het aantal personen wijzigen?

Logisch dat je niet precies weet op hoeveel mensen je kan rekenen. Daarom kan je je bestelling nog wijzigen tot 3 dagen vóor de leverdatum. Dat kan per e-mail (info@debarbecueboer.nl) of telefonisch (0342 – 49 00 47). Als je een account hebt, kan je dit ook zelf doen. Log in en wijzig je bestelling. 

Zit bij de bestelling vers afgebakken stokbrood?

Jazeker. Want geen BBQ zonder goed stokbrood. Elke morgen krijgen we kraakvers afgebakken en heerlijk geurend stokbrood van de warme bakker. Klaar om van te genieten.

Natuurlijk kan je de stokbroden altijd nog even opwarmen in een voorverwarmde oven of op de barbecue leggen. Daar worden ze lekker knapperig van. 

Wat is de kwaliteit en herkomst van het vlees en vis?

De Barbecue Boer heeft een samenwerking met een ambachtelijke slagerij en visboer. En dat proef je! Het vlees en vis is zeer kritisch door ons geselecteerd, speciaal voor de barbecue. Vervolgens kruiden en marineren wij het vlees en vis hoogstpersoonlijk. Altijd van hoge kwaliteit, heerlijk mals en uiterst vers. Alles voor de beste smaakbeleving! Bekijk onze bbq pakketten hier.

Ik heb een klacht. Wat nu?

De Barbecue Boer doet zijn uiterste best om alles 100% goed voor je te regelen, perfectionisten als we zijn. Maar geloof het of niet, we zijn ook maar gewoon mensen. Dus heb je een klacht, dan horen we dat graag. Je kan ons bellen (0342 – 49 00 47) of mailen (info@debarbecueboer.nl). Wij zorgen dan voor een goede oplossing. 

Krijg je niet binnen een redelijke termijn (15 werkdagen) een antwoord van ons? Of is onze oplossing niet aanvaardbaar voor je? Dan kun je een klacht indienen bij Webshop Keurmerk.

Staat jouw vraag er niet bij?

Voor antwoord op andere vragen kun je ons het best even bellen (0342 – 49 00 47) of mailen (info@debarbecueboer.nl)

Hoe weet ik zeker dat jullie langskomen op een specifieke datum?

Als je bestelt voor een bepaalde datum, dan weet je zeker dat we langskomen. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Zodra wij vol zitten voor een bepaalde datum, dan sluiten wij deze datum in het bestelproces. 

Wil je zeker weten dat we bij je langs komen op een specifieke datum? Dan adviseren wij om zo snel mogelijk te bestellen. Je kan tot 3 dagen van te voren je bestelling wijzigen. Dit doe je in jouw account.

Wat wordt niet standaard meegeleverd bij De Barbecue Boer?

We leveren een heleboel standaard bij de barbecue: gasbarbecue, borden, bestek, servetten en natuurlijk je bestelling. Spullen als glaswerk, partytenten, tafels, vuilniszakken en dergelijke dien je zelf te regelen. Voor grote groepen vanaf 30 personen kunnen wij specifieker zaken regelen, vraag hiervoor een offerte aan

Kan je 1 pakket los toevoegen aan een bestelling?

Zeker. Je kan elk pakket los toevoegen aan je bestelling. Kies 1 pakket of combineer meerdere pakketten met elkaar. Bestellen is mogelijk vanaf 5 personen. Bekijk hier alle bbq pakketten.
 

Kan ik pakketten bestellen zonder BBQ, bestek of borden?

Ja dat kan! Je kan in het bestelproces kiezen om je eigen BBQ te gebruiken. Je krijgt dan € 12,50 korting op je bestelling. Hetzelfde geldt voor het bestek en de borden hiervoor krijg je van ons € 1,00 korting per persoon op de bestelling.

Ik heb nog geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling, wat nu?

Oei, heb je al gekeken in de spambox van je mail? Het kan zijn dat het mailtje daar terecht is gekomen. Als dit niet het geval is, check dan voor de zekerheid de status van je bestelling in je account. Kom je er dan nog niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice op 0342 - 49 00 47 of stuur een mail naar info@debarbecueboer.nl.